Privacy

Γενικοί όροι και προϋποθέσεις χρήσης και πώλησης
Οι Κανόνες του παιχνιδιού
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ για την επίσκεψή σας στον ιστότοπό μας και το ενδιαφέρον σας σχετικά με την αγορά των ειδών μας.
Αν και αντιλαμβανόμαστε ότι το κείμενο είναι μακροσκελές, είναι σημαντικό να διαβάσετε προσεκτικά αυτή την ενότητα με τον τίτλο «Γενικοί όροι και προϋποθέσεις χρήσης και πώλησης» (στο εξής «Κανόνες του παιχνιδιού») προτού προβείτε στην αγορά σας, επειδή οι εν λόγω Κανόνες του παιχνιδιού εξηγούν τους συγκεκριμένους κανόνες που ισχύουν για τη χρήση του ιστοτόπου μας όπως και για την παραγγελία σας.
Επισκεπτόμενοι τους ιστοτόπους μας και αγοράζοντας είδη από εμάς, υποδεικνύετε ότι έχετε διαβάσει και κατανοήσει τους εν λόγω Κανόνες του παιχνιδιού.
Όλες οι πληροφορίες για τους πραγματικούς και συγκεκριμένους κανόνες, π.χ. όσον αφορά το κόστος παράδοσης, τον χρόνο παράδοσης αλλά και τις περιοχές όπου παραδίδουμε ή δεν παραδίδουμε τα είδη μας, είναι διαθέσιμες στην ενότητα Συχνές ερωτήσεις στο ιστότοπό μας (“FAQ”).
Οι Κανόνες του παιχνιδιού:
1. Ποιοι είμαστε;
2. Ποιος μπορεί να παραγγείλει είδη μέσω του ιστοτόπου;
3. Πότε μπορείτε να παραγγείλετε είδη μέσω του ιστοτόπου;
4. Πώς λειτουργεί η διαδικασία υποβολής παραγγελίας;
5. Πότε μπορούμε να ακυρώσουμε την παραγγελία σας;
6. Ποιες τιμές χρησιμοποιεί η Foot Locker;
7. Πώς πληρώνετε για τα είδη που αγοράζετε;
8. Ποιες επιλογές παράδοσης έχετε;
9. Πώς θα παραδοθούν τα είδη σας;
10. Τι μπορείτε να κάνετε αν δεν παραλάβατε την παραγγελία σας;
11. Θέλετε να ακυρώσετε την παραγγελία σας· τι πρέπει να κάνετε;
12. Πότε η Foot Locker δεν δέχεται επιστρεφόμενα είδη;
13. Πώς και πότε θα σας επιστραφούν τα χρήματά σας μετά την ακύρωση/επιστροφή μιας παραγγελίας/ενός είδους;
14. Ποια είναι η νόμιμη εγγύησή σας και τι μπορείτε να αναμένετε αν τα είδη είναι ελαττωματικά;
15. Πώς μπορείτε να επικοινωνήσετε με τη Foot Locker;
16. Πώς επεξεργάζεται η Foot Locker τα προσωπικά δεδομένα σας;
17. Ποιοι είναι οι κανόνες που αφορούν τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας;
18. Ως πού φτάνει η ευθύνη της Foot Locker;
19. Ποιοι νόμοι και ποια δικαιοδοσία ισχύουν για τη Συμφωνία Αγοράς σας;
20. Ποιοι άλλοι κανόνες ισχύουν;
Μπορείτε να συμβουλεύεστε τους Κανόνες του παιχνιδιού διαδικτυακά, να προχωρήσετε στη λήψη τους και στην εκτύπωσή τους ή να τους ζητήσετε μέσω email από το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της εταιρείας μας.
1. Ποιοι είμαστε;
Οι όροι «εμείς», «μας» και «εμάς» χρησιμοποιούνται όποτε θέλουμε να αναφερθούμε στις οντότητες της Foot Locker στην Ευρώπη.
Έδρα μας είναι η Foot Locker Europe B.V. στην Ολλανδία. Η εταιρεία Foot Locker Europe B.V. έχει συσταθεί σύμφωνα με το ολλανδικό δίκαιο και είναι εγγεγραμμένη στο Ολλανδικό Εμπορικό Επιμελητήριο με αριθμό μητρώου 23067735.
Η ταυτότητα της οντότητας του πωλητή των ειδών σας εξαρτάται από τη χώρα στην οποία κάνετε την αγορά σας. Για να βρείτε την οντότητα της Foot Locker στην περιοχή σας, ανατρέξτε στο Παράρτημα Ι των παρόντων Κανόνων του παιχνιδιού, όπου περιλαμβάνεται ο κατάλογος των οντοτήτων μας.
Αν έχετε οποιαδήποτε απορία, επικοινωνήστε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της εταιρείας μας.
2. Ποιος μπορεί να παραγγείλει είδη μέσω του ιστοτόπου;
Μπορείτε να παραγγείλετε είδη μας αν έχετε φτάσει στη νόμιμη ηλικία σύμφωνα με τη σχετική ισχύουσα νομοθεσία στην περιοχή σας και είστε νόμιμα σε θέση να το πράξετε.
Πωλούμε τα είδη μας μόνο σε τελικούς χρήστες και/ή καταναλωτές που:
a. Διαθέτουν έγκυρη διεύθυνση σε μια περιοχή στην οποία παραδίδουμε τα είδη μας·
b. Παραγγέλλουν τα είδη για προσωπική χρήση· και
c. Δεν μεταπωλούν τα είδη.
Διατηρούμε το δικαίωμα να αρνηθούμε την πώληση των ειδών μας σε μεταπωλητές, εμπόρους ή χονδρεμπόρους.
3. Πότε μπορείτε να παραγγείλετε είδη μέσω του ιστοτόπου;
Αν και κάνουμε ό,τι μπορούμε για να σας δίνουμε τη δυνατότητα να αγοράσετε τα είδη μας, είναι πιθανό να συμβεί κάτι από τα εξής:
a. Κάποιο είδος που εμφανίζεται στον ιστότοπό μας ενδέχεται να μην είναι πλέον διαθέσιμο (ίσως σε αντίθεση με την κατάσταση διαθεσιμότητας)·
b. Ενδέχεται να ισχύουν πρόσθετοι περιορισμοί για είδη «περιορισμένης έκδοσης» ή «περιορισμένης παραγωγής», π.χ. περιορισμοί όσον αφορά τον αριθμό των ειδών που μπορείτε να αγοράσετε· ή
c. Ενδέχεται να μην είναι ακόμη δυνατή η αποστολή των διαδικτυακών ειδών μας σε κάθε χώρα ή περιοχή. Παρακαλούμε να ελέγξετε στον ιστότοπό μας σε ποιες χώρες και περιοχές αποστέλλουμε προϊόντα μας.
4. Πώς λειτουργεί η διαδικασία υποβολής παραγγελίας;
Είμαστε, ασφαλώς, πολύ χαρούμενοι που αποφασίσατε να παραγγείλετε τα είδη μας. Η διαδικασία υποβολής παραγγελίας μέσω του ιστοτόπου μας είναι εύκολη και απαρτίζεται από τα εξής βήματα:
- Προσθέστε στο καλάθι αγορών σας τα είδη που θέλετε να παραγγείλετε·
- Προχωρήστε στην «Παραγγελία»·
(i) Αν ήδη διαθέτετε λογαριασμό στη Foot Locker, συνδεθείτε. Αν όχι, μπορείτε να δημιουργήσετε τον δικό σας λογαριασμό κάνοντας εγγραφή στον ιστότοπό μας· ή
(ii) Αν παραγγείλετε ως επισκέπτης χωρίς να δημιουργήσετε λογαριασμό, συμπληρώστε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες (π.χ. το όνομα, την ταχυδρομική διεύθυνση, τη διεύθυνση email και τον αριθμό τηλεφώνου σας)·
c. Ελέγξτε τα στοιχεία σας και την παραγγελία σας προτού την επιβεβαιώσετε·
- Επιλέξτε την προτιμώμενη μέθοδο αποστολής·
- Επιλέξτε μία από τις διαθέσιμες μεθόδους πληρωμής·
- Προτού υποβάλετε μια παραγγελία, θα χρειαστεί να συμφωνήσετε με τους παρόντες Κανόνες του παιχνιδιού·
- Προχωρήστε στην υποβολή της παραγγελίας και πληρώστε για τα είδη (οπότε και αναλαμβάνετε πλέον μια αναλάβει δεσμευτική υποχρέωση). Πρέπει να ολοκληρώσετε την πληρωμή με τον τρόπο πληρωμής που επιλέξατε. Τα είδη δεν θα δεσμευτούν ώσπου να ολοκληρώσετε την πληρωμή, αλλά η παραγγελία θα διεκπεραιωθεί αμέσως μόλις λάβουμε την επιβεβαίωση της πληρωμής. Αυτό σημαίνει ότι αν περιμένετε πάρα πολλή ώρα να πραγματοποιηθεί η πληρωμή, αυξάνεται ο κίνδυνος να μην είναι πλέον διαθέσιμα τα είδη·
- Θα λάβετε ένα email με όλες τις λεπτομέρειες της αγοράς σας. Στο σημείο αυτό, συνάπτεται μια δεσμευτική σύμβαση (στο εξής «Συμφωνία Αγοράς»), που περιέχει τους παρόντες Κανόνες του παιχνιδιού· και
- Μόλις αποστείλουμε τα είδη σας, θα λάβετε ένα email επιβεβαίωσης της αποστολής.
5. Πότε μπορούμε να ακυρώσουμε την παραγγελία σας;
Έχουμε το δικαίωμα να απορρίψουμε ή να ακυρώσουμε την παραγγελία σας πριν την αποστολή των ειδών. Ωστόσο, πρέπει να έχουμε βάσιμο λόγο για να το πράξουμε. Ως ενδεικτικά παραδείγματα περιπτώσεων κατά τις οποίες μπορούμε να απορρίψουμε ή να ακυρώσουμε μια παραγγελία μπορούμε να αναφέρουμε τις εξής:
- Ένα προφανές σφάλμα ή κάποια άλλη ανακρίβεια όσον αφορά τα είδη που προσφέρουμε·
- Τα είδη δεν είναι διαθέσιμα ή έχει εξαντληθεί το απόθεμά τους· στην περίπτωση αυτή, θα σας ενημερώσουμε το συντομότερο δυνατόν και δεν θα διεκπεραιώσουμε την παραγγελία·
- Τα στοιχεία τιμολόγησής σας δεν είναι σωστά ή δεν είναι δυνατή η επαλήθευσή τους·
- Έχουμε λόγο να πιστεύουμε ότι η παραγγελία ή η πληρωμή σας ενέχει δόλο·
- Υπάρχει υποψία απάτης με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα·
- Δεν μπορούμε να παραδώσουμε τα είδη στη διεύθυνση που μας δώσατε·
- Έχουμε λόγο να πιστεύουμε ότι δεν είστε τελικός χρήστης και/ή καταναλωτής·
- Είστε κάτω από τη νόμιμη ηλικία με βάση την ισχύουσα νομοθεσία· ή
- Η πληρωμή για την αγορά δεν έχει δεσμευτεί ή δεν καλύπτει το πλήρες ποσό.
Στις προαναφερόμενες περιπτώσεις, δεν φέρουμε ευθύνη για ζημιές ή δαπάνες που οφείλονται στην απόρριψη ή στην ακύρωση της παραγγελίας σας.
6. Ποιες τιμές χρησιμοποιεί η Foot Locker;
Οι τιμές στον ιστότοπό μας είναι τιμές καταναλωτή και περιλαμβάνουν ΦΠΑ, αλλά δεν περιλαμβάνουν έξοδα αποστολής.
Οι τιμές ισχύουν μόνο για αγορές μέσω του ιστοτόπου μας και ενδέχεται να διαφέρουν από τις τιμές που χρησιμοποιούνται για τα ίδια είδη σε κάποιο κατάστημα της Foot Locker. Οι τιμές ενδέχεται να αλλάζουν κατά διαστήματα και να διαφέρουν κατά χώρα, αλλά οι αλλαγές δεν θα επηρεάζουν όποιες παραγγελίες έχουμε αποδεχθεί. Η τελική τιμή που πρέπει να πληρωθεί θα εμφανίζεται στη σελίδα ολοκλήρωσης της αγοράς.
Όλα τα είδη και όλες οι προσφορές που παρέχονται στον ιστότοπό μας δεν θα είναι επίσης διαθέσιμα και στα καταστήματα της Foot Locker και αντιστρόφως.
Οι προωθητικές ενέργειες ή οι εκπτώσεις στον ιστότοπό μας δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε συνδυασμό με άλλες προωθητικές ενέργειες, προσφορές ή εκπτώσεις. Οι προωθητικές ενέργειες, οι προσφορές και οι εκπτώσεις ισχύουν μόνο για αγορές που πραγματοποιούνται μέσω του ιστοτόπου www.footlocker.eu, και ενδέχεται να διαφέρουν από τις προωθητικές ενέργειες, τις προσφορές και τις εκπτώσεις που ενδέχεται να ισχύουν για τα ίδια είδη σε κάποιο κατάστημα της Foot Locker.
Το κόστος και η αναμενόμενη ημερομηνία παράδοσης των ειδών σας θα παρατίθενται ευκρινώς στη σελίδα ολοκλήρωσης της παραγγελίας σας και πληρωμής.
7. Πώς πληρώνετε για τα είδη που αγοράζετε;
Κατά κανόνα, διεκπεραιώνουμε και παραδίδουμε την παραγγελία σας μόνο μετά την παραλαβή της πληρωμής.
Η Foot Locker δέχεται ποικίλες μεθόδους πληρωμής, στις οποίες περιλαμβάνονται πιστωτικές και χρεωστικές κάρτες. Επιπλέον, προσφέρουμε τις συνηθέστερα χρησιμοποιούμενες μεθόδους πληρωμής σε κάθε συγκεκριμένη χώρα· εμφανίζονται στο κάτω μέρος της αρχικής σελίδας του ιστοτόπου μας και παρατίθενται στην ενότητά μας Κέντρο Βοήθειας.
Δεν δεχόμαστε άλλες μεθόδους πληρωμής εκτός από αυτές που παρατίθενται στον ιστότοπό μας.
Τα είδη παραμένουν στην κυριότητά μας ώσπου να τα εξοφλήσετε.
8. Ποιες επιλογές παράδοσης έχετε;
Μπορείτε να επιλέξετε μία από τις εξής τρεις δυνατότητες παράδοσης που προσφέρουμε:
a. Τυπική αποστολή: Το χρονικό πλαίσιο και το κόστος παράδοσης διαφέρουν κατά χώρα. Ανάλογα με τη χώρα στην οποία βρίσκεστε, σας προσφέρουμε δωρεάν αποστολή αν το συνολικό ποσό της παραγγελίας σας ξεπερνά ένα συγκεκριμένο κατώτατο όριο (που είναι διαφορετικό για κάθε χώρα). Το όριο αυτό εμφανίζεται στη σελίδα ολοκλήρωσης της αγοράς. Αν έχετε συνδεθεί ως μέλος του FLX (του προγράμματος επιβράβευσης των αφοσιωμένων πελατών της εταιρείας μας), δικαιούστε δωρεάν αποστολή (ανεξάρτητα από το όριο).
b. Ταχεία αποστολή: Το χρονικό πλαίσιο και το κόστος παράδοσης διαφέρουν κατά χώρα. Ανάλογα με τη χώρα και την παραγγελία σας, μπορείτε να ζητήσετε ταχεία αποστολή. Στην περίπτωση αυτή, η παραγγελία σας συνήθως παραδίδεται εντός 1-2 εργάσιμων ημερών. Αν έχετε συνδεθεί ως μέλος του FLX (του προγράμματος επιβράβευσης των αφοσιωμένων πελατών της εταιρείας μας), μπορείτε να έχετε ταχεία αποστολή με μειωμένο κόστος.
c. Κλικ και παραλαβή από κατάστημα: Ανάλογα με τη χώρα παράδοσης, έχετε την επιλογή να δώσετε την παραγγελία σας διαδικτυακά και να ζητήσετε να παραλάβετε το πακέτο από κάποιο κατάστημα της Foot Locker. Για περισσότερες πληροφορίες όσον αφορά τη μέθοδο «Κλικ και παραλαβή από κατάστημα», επισκεφτείτε τον ιστότοπό μας.
Οι χρόνοι παράδοσης που αναφέρουμε είναι απλώς ενδεικτικοί και δεν είναι εγγυημένοι. Ο ανώτερος χρόνος παράδοσης είναι 30 ημέρες. Προσπαθούμε να σας ενημερώνουμε για κάθε καθυστέρηση, στο μέτρο του δυνατού. Εφόσον επιτρέπεται με βάση τη νομοθεσία, δεν φέρουμε ευθύνη για ζημιές που οφείλονται σε καθυστερημένη παράδοση.
9. Πώς θα παραδοθούν τα είδη σας;
Αν επιλέξετε την τυπική ή την ταχεία αποστολή, θα παραδώσουμε την παραγγελία σας στη διεύθυνση που καταχωρήσατε όταν υποβάλατε την παραγγελία σας. Σε περίπτωση που δεν μπορούμε να παραδώσουμε στη διεύθυνσή σας, μπορούμε να επιλέξουμε μία από τις εξής λύσεις:
- Να κανονίσουμε και να κάνουμε την παράδοση στον γείτονά σας·
- Να κάνουμε μια νέα προσπάθεια παράδοσης σε κάποια μεταγενέστερη ημερομηνία· ή
- Να παραδώσουμε το πακέτο σας σε κάποιο τοπικό σημείο παραλαβής.
Είναι σημαντικό να ελέγξετε το πακέτο τη στιγμή της παραλαβής. Παρόλο που έχετε προθεσμία 28 ημερών για να ακυρώσετε την αγορά σας χωρίς να αναφέρετε τον λόγο, σε περίπτωση που το πακέτο είναι κατεστραμμένο ή για οποιονδήποτε άλλο λόγο δεν είναι όπως θα το περιμένατε, θα χρειαστεί να ενημερώσετε το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της εταιρείας μας για το συγκεκριμένο ελάττωμα το συντομότερο δυνατόν, το αργότερο εντός δύο μηνών από την ημερομηνία παράδοσης. Για περισσότερες πληροφορίες όσον αφορά το τι πρέπει να κάνετε σε περίπτωση που κάποιο είδος είναι ελαττωματικό καθώς και τις συνέπειες αν αρνηθείτε να αναφέρετε τα ελαττώματα στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της εταιρείας μας, ανατρέξτε στο κεφάλαιο 14.
10. Τι μπορείτε να κάνετε αν δεν παραλάβατε την παραγγελία σας;
Για να ενημερωθείτε ακριβέστερα όσον αφορά την παράδοση των ειδών σας, συμβουλευτείτε τις πληροφορίες που λάβατε για την παρακολούθηση της παραγγελίας σας. Μπορείτε να αποταθείτε στο προσωπικό του Τμήματος Εξυπηρέτησης Πελατών της εταιρείας μας για να ζητήσετε να διερευνηθεί η παράδοση του πακέτου σας, με την προϋπόθεση ότι θα επικοινωνήσετε μαζί τους εντός του εξής χρονικού πλαισίου:
a. Αν οι πληροφορίες παρακολούθησης υποδεικνύουν ότι η παραγγελία σας παραδόθηκε, έχετε περιθώριο 30 ημερών από την ημερομηνία παράδοσης που παρατίθεται στις πληροφορίες παρακολούθησης της παραγγελίας για να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της εταιρείας μας.
b. Αν οι πληροφορίες παρακολούθησης υποδεικνύουν ότι η παραγγελία σας δεν έχετε παραδοθεί ακόμη, έχετε περιθώριο 100 ημερών από την ημερομηνία αποστολής της παραγγελίας για να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της εταιρείας μας.
Αν δεν επικοινωνήσετε μαζί μας εντός του προαναφερόμενου ισχύοντος χρονικού πλαισίου, το αίτημά σας για διερεύνηση θα απορριφθεί αυτόματα.
11. Θέλετε να ακυρώσετε την παραγγελία σας· τι πρέπει να κάνετε;
Παρόλο που κάτι τέτοιο θα μας στενοχωρούσε πολύ, έχετε το δικαίωμα να ακυρώσετε οποιαδήποτε παραγγελία και χωρίς να αναφέρετε κάποιον λόγο, εκτός αν πρόκειται για είδη που έχουν προσαρμοστεί στις προσωπικές σας προδιαγραφές και είναι σαφώς προσωπικοποιημένα και για είδη που δεν είναι κατάλληλα για επιστροφή για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής.
Η πολιτική της εταιρείας μας όσον αφορά τις επιστροφές
Για να ακυρώσετε την παραγγελία σας, επικοινωνήστε το συντομότερο δυνατόν με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της εταιρείας μας.
Αν τα είδη έχουν ήδη αποσταλεί ή παραδοθεί, έχετε περιθώριο 28 ημερών από την ημερομηνία παράδοσης για να μας τα επιστρέψετε. Μπορείτε να επιστρέψετε τα είδη στα εξής σημεία:
a. Σε κάποιο κατάστημα της Foot Locker που θα επιλέξετε εσείς σε μια χώρα όπου διαθέτουμε ευρωπαϊκό ιστότοπο της Foot Locker.
Αν στο κατάστημα της Foot Locker που θα επιλέξετε στην περιοχή της Ευρώπης ισχύει διαφορετικό νόμισμα από το νόμισμα με το οποίο κάνατε τη διαδικτυακή αγορά των ειδών σας, ισχύει το νόμισμα του καταστήματος της Foot Locker το οποίο επιλέξατε για την επιστροφή των ειδών σας.
Κατ' εξαίρεση, αν χρησιμοποιήσατε την υπηρεσία Clear Pay ή Klarna ως μέθοδο πληρωμής για τη διαδικτυακή αγορά σας, δεν είναι δυνατή η επιστροφή των ειδών σας σε κάποιο από τα καταστήματα της Foot Locker. Στην περίπτωση αυτή, θα πρέπει να επιστρέψετε τα είδη σας στην αποθήκη μας.
b. H αποθήκη μας.
Αν επιστρέψετε τα είδη σας στην αποθήκη μας, μην παραλείψετε να συμπληρώσετε το Έντυπο επιστροφών που παραλάβατε μαζί με την παραγγελία σας και ήταν τοποθετημένο μέσα στο κουτί. Τοποθετήστε την ετικέτα επιστροφής μέσα στην παρεχόμενη διαφανή θήκη της και κολλήστε την στο κουτί· αν δεν έχετε την ετικέτα επιστροφής, επικοινωνήστε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της εταιρείας μας. Αφήστε το πακέτο σας στο σημείο πρόσβασης της σχετικής υπηρεσίας παράδοσης εντός 28 ημερών από την ημερομηνία παράδοσης.
Εκτός από την προαναφερόμενη πολιτική επιστροφών, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το πρότυπο εντύπου για ακύρωση που περιλαμβάνεται στο Παράρτημα ΙΙ των παρόντων Κανόνων του παιχνιδιού.
Θα πρέπει να έχετε υπόψη σας ότι οι μέθοδοι επιστροφής των ειδών μας ενδέχεται να διαφέρουν κατά χώρα. Επομένως, μπορείτε να ανατρέξετε στη σελίδα «Επιστροφές» στον ιστότοπό μας για περισσότερες πληροφορίες όσον αφορά τις μεθόδους επιστροφών που ισχύουν ειδικά στη χώρα σας.
Τα επιστρεφόμενα είδη πρέπει να επιστρέφονται στην κατάσταση στην οποία ήταν όταν τα παραλάβατε. Αυτό σημαίνει ότι τα είδη και η συσκευασία πρέπει να βρίσκονται στην αρχική μη χρησιμοποιημένη κατάστασή τους και να είναι πλήρη. Μπορείτε να αποσυσκευάσετε τα είδη μόνο στον βαθμό που είναι απαραίτητο για να μπορέσετε να αξιολογήσετε το μέγεθος, τη φύση και άλλα χαρακτηριστικά των ειδών. Μπορείτε, για παράδειγμα, να δοκιμάσετε ρούχα ή παπούτσια για εξακριβώσετε αν είναι στο σωστό μέγεθος, αλλά δεν μπορείτε να τα φορέσετε. Δεν πρέπει να αφαιρέσετε καρτελάκια ή ετικέτες ή ετικέτες την ώρα που θα δοκιμάσετε τα είδη.
Όταν παραλαμβάνουμε τα επιστρεφόμενα είδη, ελέγχουμε την κατάστασή τους. Αν τα είδη είναι φθαρμένα ή κατεστραμμένα, διατηρούμε το δικαίωμα να σας χρεώσουμε την αξία μεταπώλησης των ειδών.
12. Πότε η Foot Locker δεν δέχεται επιστρεφόμενα είδη;
Δεν δεχόμαστε επιστρεφόμενα στοιχεία στις εξής περιπτώσεις:
a. Αν τα είδη επιστράφηκαν μετά την πάροδο 28 ημερών από την ημερομηνία παράδοσης. Η ημερομηνία παράδοσης είναι η ημερομηνία κατά την οποία τα είδη παραδίδονται στη διεύθυνση αποστολής που επιλέξατε, ακόμη και αν η διεύθυνση αποστολής είναι σημείο παραλαβής·
b. Τα είδη αγοράστηκαν από κάπου αλλού και όχι μέσω του ιστοτόπου μας ή από τα καταστήματα της Foot Locker·
c. Αν από τα είδη λείπουν καρτελάκια ή ετικέτες· και/ή
d. Αν τα είδη καταστράφηκαν λόγω κακής χρήσης, αμέλειας ή κατά λάθος.
13. Πώς και πότε θα σας επιστραφούν τα χρήματά σας μετά την ακύρωση/επιστροφή μιας παραγγελίας/ενός είδους;
Κατά κανόνα, θα σας επιστρέψουμε το ποσό της αγοράς σας μέσω του ίδιου τρόπου πληρωμής που χρησιμοποιήσατε για την πληρωμή της διαδικτυακής σας αγοράς.
Εφαρμόζουμε την εξής πολιτική επιστροφής χρημάτων:
a. Εφόσον επιστρέψατε τα είδη σε κάποιο κατάστημα της Foot Locker το οποίο επιλέξατε
Αφού ελέγξουμε τα επιστρεφόμενα είδη και καταλήξουμε στο συμπέρασμα ότι τα είδη είναι στην αρχική αχρησιμοποίητη κατάσταση και ότι έχουν ολοκληρωθεί, θα σας επιστρέψουμε την επιστροφή χρημάτων μέσω του ίδιου τρόπου πληρωμής που χρησιμοποιήσατε για την πληρωμή της διαδικτυακής σας αγοράς.
b. Εφόσον επιστρέψατε τα είδη στην αποθήκη μας
Αφού παραλάβουμε τα επιστρεφόμενα είδη στην αποθήκη μας, τα ελέγξουμε και εξακριβώσουμε ότι είναι στην αρχική κατάστασή τους ως μη χρησιμοποιημένα και ότι είναι πλήρη, θα σας επιστρέψουμε τα χρήματα εντός 14 ημερών από τη στιγμή που η εταιρεία ταχυμεταφορών αποδέχθηκε το πακέτο των επιστροφών σας. Έχουμε το δικαίωμα να δεσμεύσουμε την επιστροφή χρημάτων ώσπου να παραλάβουμε τα είδη ή ώσπου να προσκομίσετε αποδείξεις ότι μας έχετε στείλει τα επιστρεφόμενα είδη, όποιο από τα δύο συμβεί πρώτο. Θα σας επιστρέψουμε τα χρήματά σας μέσω του ίδιου τρόπου πληρωμής που χρησιμοποιήσατε για την πληρωμή της διαδικτυακής σας αγοράς.
Εφόσον επιστρέψετε όλα τα είδη που αγοράσατε, θα λάβετε το πλήρες ποσό της αγοράς σας συν τα έξοδα της τυπικής αποστολής (αν ισχύουν στην περίπτωσή σας). Αν έχετε επιλέξει την ταχεία αποστολή, θα σας επιστρέψουμε το κόστος της τυπικής αποστολής χωρίς το πρόσθετο κόστος της ταχείας αποστολής.
Εφόσον επιστρέψετε μόνο ένα μέρος της παραγγελίας, θα σας επιστραφεί το ποσό που αντιστοιχεί στην αξία των ειδών χωρίς τα έξοδα αποστολής.
Αν χρειάζεστε περισσότερες πληροφορίες όσον αφορά τις μεθόδους επιστροφής ειδών που ισχύουν για τη χώρα σας, ανατρέξτε στη σελίδα «Επιστροφές» στον ιστότοπό μας.
14. Ποια είναι η νόμιμη εγγύησή σας και τι μπορείτε να αναμένετε αν τα είδη είναι ελαττωματικά;
Στο πλαίσιο της νόμιμης εγγύησης, μπορείτε να αναμένετε ότι τα είδη:
- Δεν θα έχουν ελαττώματα όταν θα παραλάβετε·
- Θα συμμορφώνονται με όσα έχουν συμφωνηθεί και όσα δηλώνονται στην προσφορά μας· και
- Θα έχουν τις ιδιότητες που είναι απαραίτητες για την κανονική χρήση τους.
Αν τα είδη σας είναι ελαττωματικά:
a. Κατά την παραλαβή τους, ενημερώστε το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της εταιρείας μας για το συγκεκριμένο ελάττωμα το συντομότερο δυνατόν, το αργότερο εντός δύο μηνών από την ημερομηνία παράδοσης.
b. Μετά την παραλαβή τους, ενημερώστε το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της εταιρείας μας για το συγκεκριμένο ελάττωμα το συντομότερο δυνατόν, το αργότερο εντός δύο μηνών από την ημερομηνία παράδοσης.
Για να μας δώσετε μια καλύτερη ευκαιρία να λύσουμε πιθανά προβλήματα, σας ζητούμε:
- Να μας δηλώσετε με σαφήνεια ποιο είναι το ελάττωμα ή το πρόβλημα στα είδη· και
- Να συμπεριλάβετε αρκετές εικόνες των ειδών, όπου θα φαίνονται καθαρά το ελάττωμα και η γενική κατάστασή τους.
Θα εξετάσουμε την αξίωσή σας, θα σας ζητήσουμε, εφόσον κριθεί αναγκαίο, να επιστρέψετε τα σχετικά είδη στην αποθήκη μας για έλεγχο και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας όσον αφορά τα επόμενα βήματα. Σε περίπτωση που η αξίωσή σας είναι βάσιμη σύμφωνα με την εγγύηση, θα σας επιστρέψουμε το ποσό της αγοράς σας. Αν επιστρέψετε στο σύνολό της μια παραγγελία που σας έχουμε παραδώσει, θα σας επιστρέψουμε και τα έξοδα τυπικής αποστολής που καλύψατε.
Αν η βάσιμη αξίωση αφορά κατασκευαστικό ελάττωμα, ισχύει η εγγύηση που προβλέπεται βάσει της νομοθεσίας της χώρας όπου ζείτε. Οι παρόντες Κανόνες του παιχνιδιού δεν επηρεάζουν τα δικαιώματά σας βάσει της νόμιμης εγγύησής σας. Αν κάποια από τις διατάξεις των παρόντων Κανόνων του παιχνιδιού διαφέρει από τα δικαιώματά σας βάσει της εγγύησης σε βάρος σας, δεν ισχύει ο σχετικός κανόνας αλλά η νομοθεσία της χώρας διαμονής σας.
Αν δεν έχετε αναφέρει κάποιο ελάττωμα στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της εταιρείας μας εντός δύο μηνών από την ημερομηνία παράδοσης αυτό σημαίνει ότι έχετε αποδεχθεί το πακέτο και, συνεπώς, κάθε πιθανή απώλεια, ζημιά ή μείωση της αξίας των ειδών αναλαμβάνοντας εσείς τα έξοδα και τον σχετικό κίνδυνο. Αυτό σημαίνει ότι αν τα είδη χαθούν ή καταστραφούν αφού τα αποδεχθείτε, εσείς έχετε την ευθύνη για την εν λόγω απώλεια ή ζημιά και, επομένως, δεν θα έχετε κανένα δικαίωμα να μας ζητήσετε να σας επιστρέψουμε τα χρήματά σας.
15. Πώς μπορείτε να επικοινωνήσετε με τη Foot Locker;
Στόχος μας είναι να παρέχουμε άριστη εξυπηρέτηση, τόσο εντός όσο και εκτός διαδικτύου. Η ακεραιότητα, η αριστεία, η εξυπηρέτηση, η ομαδική εργασία και η κοινότητα αποτελούν μέρος των βασικών αξιών μας. Αν η εμπειρία σας μαζί μας είναι κατώτερης ποιότητας από αυτή που επιδιώκουμε, σας παρακαλούμε να μας ενημερώσετε. Πείτε την ιστορία σας και μην ξεχάσετε να αναφέρετε τον εκπρόσωπο καταστήματος ή του Τμήματος Εξυπηρέτησης Πελατών με τον οποίο δεν είχατε την ιδανική εμπειρία.
Μπορείτε να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της εταιρείας μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας στον ιστότοπό μας, στέλνοντας μας email ή χρησιμοποιώντας το bot συνομιλίας μας ή τη δυνατότητα ζωντανής συνομιλίας με κάποιον εκπρόσωπο του Τμήματος Εξυπηρέτησης Πελατών. Εάν χρησιμοποιείτε το bot συνομιλίας και τη ζωντανή συνομιλία, μπορείτε να μας ζητήσετε μέσω του πλήκτρου «Email transcript» στη συνομιλία, να στείλετε το κείμενο της συνομιλίας στο email σας. Αν τερματίσετε τη συνομιλία με το πλήκτρο «Τερματισμός συνομιλίας», η ηλεκτρονική αλληλογραφία αποστέλλεται αυτόματα στο email σας. Εάν κλείσετε τη συνομιλία χωρίς να χρησιμοποιήσετε το πλήκτρο «Τερματισμός συνομιλίας», δεν θα λάβετε την καταχώρηση συνομιλίας.
Ανατρέξτε στη σελίδα «Επικοινωνία» στον ιστότοπό μας για να βρείτε τα στοιχεία επικοινωνίας μας και συνδέσμους προς τις υπηρεσίες συνομιλίας που προσφέρουμε εδώ.
16. Πώς επεξεργάζεται η Foot Locker τα προσωπικά δεδομένα σας;
Η Foot Locker θεωρεί πολύ σημαντικό το θέμα της προστασίας των προσωπικών δεδομένων σας. Για περισσότερες πληροφορίες όσον αφορά τον τρόπο με τον οποίο επεξεργαζόμαστε τα προσωπικά δεδομένα σας, ανατρέξτε στη Δήλωση απορρήτου και στη Δήλωση για τα cookie στον ιστότοπό μας.
17. Ποιοι είναι οι κανόνες που αφορούν τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας;
Το σύνολο των εμπορικών επωνυμιών, των λογότυπων, των ονομασιών προϊόντων, των ονομασιών υπηρεσιών και των εταιρικών επωνυμιών, κειμένων, εικόνων, απεικονίσεων, σχεδίων στον ιστότοπό μας και επικοινωνιών περιέχει δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας της Foot Locker ή τρίτων. Για παράδειγμα, στους τρίτους περιλαμβάνονται οι προμηθευτές των ειδών, οι φωτογράφοι και των προμηθευτών των ειδών, οι φωτογράφοι και οι συντάκτες πρωτότυπου περιεχομένου. Δεν έχετε δικαίωμα χρήσης ή αναπαραγωγής οποιασδήποτε έκφρασης που διέπεται από δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας, επειδή η εν λόγω ενέργεια ενδέχεται να συνιστά προσβολή των δικαιωμάτων του κατόχου.
Τα δικαιώματα όσον αφορά τη σχεδίαση, τα κείμενα, τα έγγραφα, τις ταινίες, τη μουσική και/ή άλλες υπηρεσίες του ιστοτόπου και την επιλογή και τη διάταξή τους και το σύνολο των μεταγλωττίσεων λογισμικού, υποκείμενων πηγαίων κωδίκων, λογισμικών και κάθε άλλου υλικού στον παρόντα ιστότοπο ανήκουν ή είναι αδειοδοτημένα στην εταιρεία Foot Locker και/ή στους προμηθευτές και υπεργολάβους της.
Έχετε το δικαίωμα ηλεκτρονικής αντιγραφής τμημάτων του ιστοτόπου και εκτύπωσής τους σε έντυπη μορφή μόνο στον βαθμό που αυτό είναι απαραίτητο για τον σκοπό υποβολής μιας παραγγελίας στην εταιρεία μας ή χρήσης του ιστοτόπου ως πόρου για θέματα αγορών. Όσον αφορά τις πληροφορίες και το υλικό που παρατίθενται στον παρόντα ιστότοπο, δεν έχετε δικαίωμα οποιασδήποτε άλλης χρήσης τους, π.χ. αναπαραγωγής τους για άλλους σκοπούς πλην των προαναφερόμενων, τροποποίησης, διανομής ή αναδημοσίευσής τους. Αν επιθυμείτε να χρησιμοποιήσετε υλικό ή πληροφορίες από τον παρόντα ιστότοπο, χρειάζεται να εξασφαλίσετε εκ των προτέρων τη γραπτή έγκρισή μας.
Στον μέγιστο βαθμό που επιτρέπεται με βάση την ισχύουσα νομοθεσία, με το παρόν έγγραφο δηλώνετε ότι θα μας αποζημιώσετε και θα μας απαλλάξετε από κάθε υποχρέωση εξ και έναντι όλων των νομικών ενεργειών, αξιώσεων και ευθυνών, που ενδέχεται να υποστούμε, να μας επιβληθούν ή αντιμετωπίσουμε ως αποτέλεσμα της από μέρους σας χρήσης και/ή εκμετάλλευσης των εκφράσεων που παραβιάζουν τα δικαιώματα (πνευματικής ιδιοκτησίας) οποιουδήποτε τρίτου ή που με οποιονδήποτε άλλο τρόπο δεν είναι νόμιμη προς τρίτους.
18. Ως πού φτάνει η ευθύνη της Foot Locker;
Για τα είδη μας:
Αν τυχόν δεν εκπληρώσουμε σωστά τις υποχρεώσεις μας προς εσάς, φέρουμε ευθύνη αποκλειστικά και μόνο για την άμεση ζημιά που οφείλεται στον συγκεκριμένο λόγο έως και το ανώτατο ποσό που καταβάλατε για τα σχετικά είδη. Δεν φέρουμε ευθύνη για όποιες έμμεσες ζημίες ενδέχεται να υποστείτε. Αυτό ισχύει με την επιφύλαξη τυχόν δικαιωμάτων που ισχύουν για εσάς βάσει υποχρεωτικών νόμων που πρέπει να τηρηθούν απαρέγκλιτα. Η Foot Locker δεν εξαιρεί ή δεν περιορίζει ούτε προτίθεται να εξαιρέσει ή να περιορίσει οποιαδήποτε ευθύνη που δεν μπορεί να εξαιρεθεί ή να περιοριστεί σύμφωνα με βάση τους ισχύοντες νόμους.
Η Foot Locker φέρει ευθύνη για τη ζημιά που οφείλεται σε ανεπαρκή υλοποίηση της συμφωνίας στην περίπτωση:
a. Θανάτου ή τραυματισμού·
b. Πρόθεσης ή σκόπιμης απερισκεψίας της ίδιας της Foot Locker και/ή της διοίκησής της· και
c. Κάθε άλλη ζημίας για την οποία δεν είναι δυνατό να εξαιρεθεί ή να περιοριστεί νομικά η υπαιτιότητα.
Πάντα υπάρχει η πιθανότητα να μην καταφέρουμε να εκπληρώσουμε τις υποχρεώσεις μας, επειδή ενδέχεται να συμβεί κάτι που ξεφεύγει από τον έλεγχό μας. Ονομάζουμε τον συγκεκριμένο λόγο «ανωτέρα βία». Ο όρος ανωτέρα βία ενδεικτικά περιλαμβάνει απρόβλεπτα συμβάντα, πολέμους, εκρήξεις, ατυχήματα, πλημμύρες, σαμποτάζ (πληροφορικών συστημάτων), απεργίες (εργαζομένων), ανταπεργίες, συμμόρφωση με νόμους, κανόνες, κανονισμούς ή αποφάσεις ή την ολική αστοχία μηχανημάτων, συσκευών ή διαδικασιών ή οποιαδήποτε άλλη αιτία, είτε παρατίθεται πιο πάνω είτε όχι, που καθιστούν την υλοποίηση της Συμφωνίας Αγοράς μη εφικτή ή υπερβολικά επίπονη για τη Foot Locker.
Σε περίπτωση ανωτέρας βίας, έχουμε το δικαίωμα να αναστείλουμε ή να τερματίσουμε την υλοποίηση της Συμφωνίας Αγοράς.
Η Foot Locker δεν φέρει ευθύνη για δαπάνες (λόγω καθυστέρησης), απώλειες, έξοδα, ζημίες που θα υποστείτε με οποιονδήποτε τρόπο λόγω ενός περιστατικού ανωτέρας βίας, εκτός αν η Foot Locker έχει προκαλέσει από αμέλεια το σχετικό συμβάν ανωτέρω βίας.
Για τη χρήση του ιστοτόπου μας:
Ο ιστότοπός μας ενδέχεται να παρέχει συνδέσμους προς εξωτερικές διαδικτυακές τοποθεσίες. Δεν φέρουμε ευθύνη για την από μέρους σας χρήση ή για το περιεχόμενο των ιστοτόπων που ενδέχεται να επισκεφτείτε μέσω συνδέσμων στον ιστότοπό μας. Η χρήση συνδέσμων και οι επισκέψεις σε άλλους ιστοτόπους γίνονται με αποκλειστικά δική σας ευθύνη. Άλλοι ιστότοποι ενδέχεται να περιέχουν συνδέσμους ή πλαίσια προς τον ιστότοπό μας. Δεν φέρουμε ευθύνη για ζημίες που ενδέχεται να οφείλονται σε συνδέσμους ή πλαίσια αυτού του είδους.
Παρόλο που λαμβάνουμε εύλογα προληπτικά μέτρα για να διατηρούμε τον ιστότοπό μας χωρίς ιούς, δεν αναλαμβάνουμε καμία ευθύνη για ζημίες που ενδέχεται να προκληθούν από ιούς που υπάρχουν στον ιστότοπό μας ή έχουν μεταφερθεί μέσω του ιστοτόπου μας.
19. Ποιοι νόμοι και ποια δικαιοδοσία ισχύουν για τη Συμφωνία Αγοράς σας;
Οι παρόντες Κανόνες του παιχνιδιού ισχύουν αν δεν αντιτίθενται σε υποχρεωτικές νομικές διατάξεις. Αν κάποιο μέρος των παρόντων Κανόνων του παιχνιδιού δεν πρέπει να θεωρηθεί έγκυρο για οποιονδήποτε λόγο, αυτό δεν επηρεάζει την εγκυρότητα του υπόλοιπου μέρους των Κανόνων του παιχνιδιού και το εν λόγω υπόλοιπο μέρος θεωρείται ότι είναι σε πλήρη ισχύ και εφαρμογή.
Η Συμφωνία αγοράς, η οποία περιέχει τους παρόντες Κανόνες του παιχνιδιού και την οποία έχετε συνάψει με τη Foot Locker, και η χρήση του ιστοτόπου θα διέπονται από τους νόμους της Ολλανδίας, με την επιφύλαξη τυχόν δικαιωμάτων που έχετε βάσει ισχυόντων υποχρεωτικών νόμων.
Όσες διαφορές οφείλονται ή αφορούν στη Συμφωνία Αγοράς, στους παρόντες Κανόνες του παιχνιδιού και/ή στη χρήση του ιστοτόπου πρέπει να επιλύονται αποκλειστικά από το αρμόδιο δικαστήριο που βρίσκεται στο Άμστερνταμ, εκτός αν εντός ενός μήνα μετά τη σχετική ενημέρωσή σας από τη Foot Locker επιλέξετε την επίλυση των διαφορών από το δικαστήριο που θα ήταν αρμόδιο σύμφωνα με το ισχύον δίκαιο.
Τα προαναφερόμενα δεν επηρεάζουν τα νόμιμα δικαιώματά σας.
20. Ποιοι άλλοι κανόνες ισχύουν;
Διατηρούμε το δικαίωμα να αλλάζουμε ανά πάσα στιγμή τους παρόντες Κανόνες του παιχνιδιού χωρίς να προηγηθεί σχετική ειδοποίηση, οπότε οι νέοι τροποποιημένοι Κανόνες του παιχνιδιού θα τίθενται σε ισχύ από τη στιγμή της δημοσίευσής τους στον ιστότοπο. Συνιστούμε να ελέγχετε τακτικά μήπως έχουν αλλάξει. Οι υφιστάμενες Συμφωνίες Αγοράς δεν επηρεάζονται από τις εν λόγω αλλαγές.
Η τελευταία τροποποίηση των παρόντων Κανόνων του παιχνιδιού και των σχετικών προϋποθέσεων πραγματοποιήθηκε τον Νοέμβριος του 2023.
ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ I
Κατάλογος οντοτήτων της Foot Locker
ΧΩΡΑ |
ΟΝΤΟΤΗΤΑ |
ΚΑΤΑΧΩΡΗΜΕΝΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ
|
ΑΡ. ΕΜΠΟΡ. ΜΗΤΡΩΟΥ |
ΑΦΜ |
ΟΛΛΑΝΔΙΑ |
Foot Locker Netherlands B.V. |
Stationsplein 32, 3511 ED Utrecht/The Netherlands. |
23063181 |
NL800774115B01 |
ΒΕΛΓΙΟ |
Foot Locker Belgium BVBA |
Avenue Louise 331-333, 1050, BRUSSEL, BELGIUM |
RRP/RPM 0442.407.102 |
BE0442.407.102 |
ΛΟΥΞΕΜΒΟΥΡΓΟ |
Foot Locker Belgium BVBA – SPRL Succursale de Luxembourg |
18, Rue de L'Alzette, 4010, ESCH-SUR-ALZETTE, GD-LUXEMBOURG |
B 39434 |
LU27976639 |
ΓΕΡΜΑΝΙΑ |
Foot Locker Germany GmbH & Co. KG |
Tiroler Straße 26, 45659, RECKLINGHAUSEN, GERMANY |
HRA 4942 |
DE814084510 |
ΗΝΩΜΕΝΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ |
Freedom Sportsline Ltd. |
1st Floor, 42-48 Great Portland Street, W1W 7NB, LONDON, UNITED KINGDOM |
1779106 |
GB545256538 |
ΙΡΛΑΝΔΙΑ |
Foot Locker Retail Ireland Ltd. |
49 Lower O'Connell Street, D01 CK02, DUBLIN, IRELAND |
391370 |
IE6411370E |
ΓΑΛΛΙΑ |
Foot Locker France SAS |
124, rue de Verdun, 2ème étage, 92800, PUTEAUX, FRANCE |
382 401 867 |
FR96382401867 |
ΙΤΑΛΙΑ |
Foot Locker Italy Srl |
Via Ceresio 7, 20154, MILANO, ITALY |
10322270157 |
IT10322270157 |
ΙΣΠΑΝΙΑ |
Foot Locker Spain SLU |
Balmes, 195, 8°, 1a, 08006, BARCELONA, SPAIN |
B-101890 |
ESB80030315 |
ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑ |
Foot Locker – Artigos Desportivos e de Tempos Livres, Lda |
Edifício Atrium Saldanha |
12861 |
PT506319431 |
ΑΥΣΤΡΙΑ |
Foot Locker Austria GmbH |
Freyung 4/13-14, 1010, VIENNA, AUSTRIA |
FN 165131 s |
ATU43738602 |
ΔΑΝΙΑ |
Foot Locker Denmark 2009 B.V., θυγατρική της Foot Locker Denmark B.V. Holland |
Nybrogade 12, 1203, COPENHAGEN K, DENMARK |
33268300 |
DK33268300 |
ΣΟΥΗΔΙΑ |
Foot Locker Scandinavia B.V., The Netherlands, θυγατρική στη Σουηδία |
Box 1711, 111 87, STOCKHOLM, SWEDEN |
516404-1492 |
SE516404149201 |
ΝΟΡΒΗΓΙΑ |
Foot Locker Norway B.V., υποκατάστημα στη Νορβηγία |
Haakon VII's gate 10, 0161, OSLO, NORWAY |
918 076 581 |
|
ΠΟΛΩΝΙΑ |
Foot Locker Poland Spólka z ograniczoną odpowiedzialnością |
ul. Zlota 59, 00-120, WARSAW, POLAND |
0000392259 |
PL5252513747 |
ΤΣΕΧΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ |
Foot Locker Czech Republic s.r.o. |
Nové Mĕsto, V Celnici 1031/4, 110 00, PRAGUE 1, CZECH REPUBLIC |
271 26 706 |
CZ27126706 |
ΟΥΓΓΑΡΙΑ |
Foot Locker Hungary Kft |
Váci utca 11/b, 1052, BUDAPEST, HUNGARY |
01-09-718211 |
HU13089719 |
ΕΛΛΑΔΑ |
Foot Locker Greece Athletic Goods Ltd. |
Πατησίων 75, 10434, ΑΘΗΝΑ, ΕΛΛΑΔΑ |
Πρωτότυπα των καταστατικών καταχωρημένα στο Πρωτοδικείο Αθηνών με γενικό αριθμό 7725 και ειδικό αριθμό 2131 το έτος 2005. |
EL999279062 |
ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ IΙ
Πρότυπο εντύπου για ακύρωση
Παρακαλούμε, συμπληρώστε το παρακάτω έντυπο και, στη συνέχεια, στείλτε το μας ως συνημμένο στο μήνυμά σας χρησιμοποιώντας τη σελίδα «Επικοινωνία» στον ιστότοπό μας ή ταχυδρομικά στη διεύθυνση Foot Locker Europe B.V. Stationsplein 32, 3511 ED Utrecht/The Netherlands.
Προς:
Foot Locker Europe B.V.
Stationsplein 32, 3511 ED Utrecht/The Netherlands.
Με το παρόν έντυπο ανακοινώνω/-ουμε (*) ότι θέλω/-ουμε (*) να ακυρώσω/-ουμε (*) τη συμφωνία μας όσον αφορά την αγορά του/των παρακάτω είδους/ειδών (*):
Περιγραφή:
_____________________________________________________________
Κωδικός είδους:
_________________________________________________________________
Παραγγελία στις (ημερομηνία)/Παραλαβή στις (ημερομηνία) (*):
_________________________________________________________________
Συμπληρώστε το όνομα και τη διεύθυνσή σας παρακάτω:
Ονοματεπώνυμο: _______________________________________________
Οδός και αριθμός: _______________________________________________
Ταχυδρομικός κώδικας και τόπος: ___________________________________________________
Ημερομηνία: ________________________
Υπογραφή: ______________________________
(μόνο αν το παρόν έντυπο σταλεί ταχυδρομικά)
(*): Διαγράψτε το στοιχείο αν δεν ισχύει.
General Terms and Conditions of Use and Sale
The Rules of the Game
THANK YOU for visiting our website and showing interest in buying our item(s).
Although we realize it is a lot of text, it is important for you to read these General Terms and Conditions of Use and Sale (the “Rules of the Game”) carefully before you proceed to make your purchase, as these Rules of the Game explain specific rules that apply to your use of our website as well as to your order.
By visiting our websites, and buying item(s) from us, you indicate that you have read and understood these Rules of the Game.
Factual and specific rules such as delivery costs, delivery times but also the regions where we do or do not deliver our item(s) to can all be found on our website under our Frequently Asked Questions (“FAQ”).
The Rules of the Game:
1. Who we are?
2. Who can order item(s) via the website?
3. When can you order item(s) via the website?
4. How does the order procedure work?
5. When may we cancel your order?
6. What prices does Foot Locker use?
7. How do you pay for your item(s)?
8. What delivery options do you have?
9. How will your item(s) be delivered?
10. What can you do if you did not receive your order?
11. You want to cancel your order; what should you do?
12. When will Foot Locker not accept returned item(s)?
13. How and when will you receive a refund after you cancelled/returned an order/item?
14. What is your legal warranty and what can you expect if the item(s) is/are defective?
15. How do you contact Foot Locker?
16. How does Foot Locker process your personal data?
17. What are the rules concerning intellectual property rights?
18. How far does Foot Locker’s liability go?
19. Which laws and jurisdiction are/is applicable to your Purchase Agreement?
20. What other rules apply?
You can consult the Rules of the Game online, download and print them or request them by email from our Customer Service team.
1. Who we are?
The terms “we”, “our” and “us” are used to refer to Foot Locker entities in Europe.
Our main establishment is Foot Locker Europe B.V. in the Netherlands. Foot Locker Europe B.V. is incorporated under Dutch law and is registered at the Dutch Chamber of Commerce under the registration number 23067735.
The identity of the seller entity of your item(s), depends on the country in which you make your purchase. Please see Annex I to these Rules of the Game, including our list of entities to find your Foot Locker entity.
If you have any questions, please contact our Customer Service team.
2. Who can order item(s) via the website?
You may order our item(s) if you have reached the legal age under the laws applicable to you and are legally capable to do so.
We only sell our item(s) to end users and/or consumers who:
a. Have a valid address in a region in which we deliver our item(s);
b. Order the item(s) for their own personal use; and
c. Do not resell the item(s).
We reserve the right to refuse the sale of our item(s) to resellers, retailers, or bulk buyers.
3. When can you order item(s) via the website?
Although we do our best to enable you to purchase our item(s), it may be possible that:
a. An item shown on our website is no longer available (which could be contrary to the availability status);
b. Additional restrictions may apply to item(s) of a “limited edition” or “limited production”, for example restrictions on the number of item(s) you may purchase; or
c. It is not yet possible to ship our online item(s) to every country or region. Please check our website for the countries and regions where we do ship our item(s) to.
4. How does the order procedure work?
Of course, we are very pleased that you decided to order our item(s). Placing an order via our website is easy and consists of the following steps:
- Add the item(s) you like to order to your shopping cart;
- Proceed to “Order”;
(i) If you already have a Foot Locker account, please login. If not, you can create your own account by registering on our website; or
(ii) If you order as a guest without creating an account, please fill in all necessary information (such as your name, address, email address and telephone number);
c. Check your information and your order before confirming;
- Select the preferred shipping method;
- Choose one of the available payment methods;
- Before placing an order, you will need to agree to these Rules of the Game;
- Proceed to place the order and pay for the item(s) (you have now entered into a binding obligation). You must complete the payment in the manner of payment chosen by you. As long as you have not completed the payment, the item(s) will not be reserved but as soon as we have received the payment confirmation, the order will be executed. This means that if you wait too long in making the payment, the risk increases that the item(s) will no longer be available;
- You will receive an email with all the details of your purchase. At this point a binding contract (the “Purchase Agreement”), containing these Rules of the Game, comes into existence; and
- As soon as we have shipped your item(s), you will receive a shipping confirmation by email.
5. When may we cancel your order?
We are entitled to refuse or cancel your order before the shipment of the item(s). However, we must have a justified reason for doing so. Examples of situations in which we can refuse or cancel an order include, but are not limited to:
- An obvious error or other incorrectness with regard to (an) item(s) offered by us;
- The item(s) is/are not available or in stock; if this is so, we will inform you as soon as possible and will not process the order;
- Your invoice information is not correct or is impossible to verify;
- We have reason to believe that your order or payment is fraudulent;
- There is suspicion of credit card or debit card fraud;
- We cannot deliver to the address stated by you;
- We have reason to believe that you are not an end user and/or consumer;
- You are under the legal age following from the laws applicable; or
- Payment for the purchase is not reserved or made in full.
In the above cases, we are not liable for damages or costs as a result of the refusal or cancellation of your order.
6. What prices does Foot Locker use?
The prices on our website are consumer prices and include VAT but exclude shipping costs.
The prices only apply to purchases via our website and may differ from the prices that are used for the same item(s) in a Foot Locker store. The prices may change from time to time and differ between countries, but changes will not affect any order which we have accepted. The final price to be paid will be displayed on the checkout page.
Not all item(s) and offers that are offered on our website are also available in Foot Locker stores and vice versa.
Promotions or discounts on our website cannot be used in combination with other promotions, offers or discounts. Promotions, offers and discounts only apply to purchases made via www.footlocker.eu, and may differ from the promotions, offers and discounts that may be applicable for the same item(s) in a Foot Locker store.
The costs and the expected delivery date of your item(s) will be clearly mentioned on the check-out page for your order.
7. How do you pay for your item(s)?
In principle, we will only process and deliver your order after receipt of the payment.
Foot Locker accepts various payment methods including credit and debit cards. Additionally, we offer the most commonly used payment methods in a particular country; these are visible at the bottom of our website’s homepage and are listed in our Help Center.
We do not accept other payment methods than those mentioned on our website.
We remain the owner of the item(s), until you have paid for the item(s) in full.
8. What delivery options do you have?
You can choose one of the following three delivery options that we offer:
a. Standard shipping: the delivery timeframe and the costs vary according to each country. Depending on your country, we offer you free shipping if you order for a total amount superior to a certain threshold (which differs per country). This threshold is visible on the checkout page. If you are signed in as a FLX member (our loyalty program), you are eligible for free shipping (regardless the threshold).
b. Express shipping: the delivery timeframe and the costs vary according to each country. Depending on your country and order, you may request express shipping. In this case, your order is usually delivered within 1-2 business days. If you are signed in as a FLX member (our loyalty program), you may obtain a reduction on the express shipping fees.
c. Click and Collect: depending on your country of delivery, you have the option to place your order online and request to collect the package in a Foot Locker store. For more information on Click and Collect, please visit our website.
The times of delivery mentioned by us are only indications and are not guaranteed. The latest time of delivery is 30 days. We try to inform you about any delays, in so far as possible. In so far as permitted by law, we are not liable for any damages as a result of late delivery.
9. How will your item(s) be delivered?
If you choose standard shipping or express shipping, we deliver your order at the address that has been given by you when placing your order. Where we are unable to deliver to your address, we may:
- Divert and deliver to your neighbor;
- Make another delivery attempt at a later date; or
- Deliver your parcel at a local pick up point.
It is important that you check the parcel at the time of receipt. Even though you have 28 days to cancel your purchase without reason, where the parcel is damaged or in any way not as you would expect it, you would need to inform our Customer Service team of this defect as soon as possible, ultimately within two months counting from the delivery date. Please see chapter 14 for more information on how to handle in case of defective (an) item(s), and the consequences of refusing to report defects to our Customer Service team.
10. What can you do if you did not receive your order?
Consult your tracking information for the most accurate information on the delivery of your item(s). You may contact our Customer Service team to request an investigation into the delivery of your parcel, provided that you contact them within the following timeframe:
a. If the tracking information states that your order has been delivered, you have 30 days counting from the delivery date stated in the tracking information to contact our Customer Service team.
b. If the tracking information states that your order is not delivered yet, you have 100 days counting from shipping date of the order to contact our Customer Service team.
If you do not contact us within the applicable timeframe stated above, your investigation request will be automatically rejected.
11. You want to cancel your order; what should you do?
Although we would regret this very much, you are entitled to cancel any order and without giving a reason, except for item(s) adjusted to your personal specifications, that are clearly personalized, and item(s) which are not suitable for return due to health protection or hygiene reasons.
Our return policy
Contact as soon as possible our Customer Service team to cancel your order.
If the item(s) have already been shipped or have been delivered to you, you have 28 days counting from the delivery date to return the item(s) to us. You may return the item(s) to:
a. A Foot Locker store of your choice in a country where we have a European Foot Locker website.
If the Foot Locker store of your choice in the European region applies a different currency than the currency in which you purchased your item(s) online, the currency of the Foot Locker store of your choice where you return your item(s) applies.
As an exception, if you used Clear Pay as your payment method for your online purchase, it is not possible to return your item(s) in one of our Foot Locker stores. In this case, you should return your item(s) to our warehouse.
b. Our warehouse.
If you return your item(s) to our warehouse, make sure that you fill in the Return Form which was provided with your order and put it into the box. Put the return label in the clear pouch provided and stick it on the box; if you don’t have the return label, please contact our Customer Service team. Drop your package at the access point of the relevant delivery service within 28 days counting from the delivery date.
In addition to the return policy above, you may use the model form for cancellation included in Annex II to these Rules of the Game.
Note that our return methods may differ per country. Therefore, please consult our Returns page on our website for more information on the specific return methods for your country.
Returned item(s) must be returned in the state in which you received them. This means that the item(s) and packaging are in the original unused condition and are complete. You may only unpack the item(s) in so far as this is necessary to be able to assess the size, nature, and other characteristics of the item(s). You may, for instance, try on clothing or shoes for size but you may not wear them. Do not remove tags or labels when trying on the item(s).
The state of the returned item(s) is checked by us on receipt. If the item(s) is/are worn or damaged, we reserve the right to come back to you as to the re-sell value of the item(s).
12. When will Foot Locker not accept returned item(s)?
We do not accept returned item(s) if the item(s) are:
a. Returned later than 28 days counting from the delivery date. The delivery date is the date the item(s) are delivered at the shipping address you chose, including if the shipping address is a pick-up point;
b. Purchased elsewhere than through our website or our Foot Locker stores;
c. Missing tags or labels; and/or
d. Damaged by misuse, negligence or unintended activity.
13. How and when will you receive a refund after you cancelled/returned an order/item?
In principle, we will refund your purchase amount via the same payment method you used to pay your online purchase.
We apply the following refund policy:
a. When you returned the item(s) to a Foot Locker store of your choice
After we have checked the returned item(s) and concluded that the item(s) is/are in original unused condition and are complete, we will provide you with the refund via the same payment method you used to pay your online purchase.
b. When you returned the item(s) to our warehouse
After we have received the item(s) at out warehouse, checked the returned item(s) and concluded that the item(s) is/are in original unused condition and are complete, we will provide you with the refund within 14 days counting from the moment the courier accepted your return parcel. We have the right to withhold the refund until we have received the item(s) back, or until you have provided evidence of having sent back the item(s), whichever is the earliest. We will provide you with the refund via the same payment method you used to pay your online purchase.
When returning all items purchased, you will receive the full purchase amount plus the standard shipping costs (if applicable). If you have chosen for express shipping, we will not refund the express shipping costs above the amount of the standard shipping costs.
When returning only part of an order, you will receive a refund of the value of the item(s) without the shipping costs.
For more information on return methods for your country, please consult our Returns page on our website.
14. What is your legal warranty and what can you expect if the item(s) is/are defective?
Under the legal warranty you may expect (an) item(s) to:
a. Be free of defects at the time of delivery;
b. Comply with what has been agreed upon, what is stated in our offer; and
c. Possess the properties that are necessary for normal use of the item.
If your item(s) is/are defective:
a. At the time of the delivery, please inform our Customer Service team of this defect as soon as possible, ultimately within two months counting from the delivery date.
b. After the time of the delivery, please inform our Customer Service team of this defect as soon as possible, ultimately within two months counting from the discovery date.
To give us a better chance to solve possible problems we ask you:
a. To state clearly to us what the defect or problem with the item(s) is; and
b. To include several pictures of the item(s) clearly showing the defect and overall state of the item(s).
We will review you claim, where necessary, request you to return the relevant item(s) to our warehouse for inspection, and contact you regarding the next steps. In the case of a well-founded claim under the warranty, we will refund the purchase price. If a delivered order is returned in full, we also refund the standard shipping costs paid by you.
If the well-found claim concerns a manufacturing defect, the warranty as prescribed by the law of the country where you live applies. These Rules of the Game do not affect your legal warranty rights. If one of the provisions in these Rules of the Game differs from the warranty rights to your disadvantage, the relevant rule does not apply, but the law in the country where you reside applies instead.
If you have not reported any defects to our Customer Service team within two months counting from the delivery date or the discovery of a defect as the case may be, this means that you have accepted the parcel, and thus, any loss, damage, or reduction in value of the item(s) is at your expense and risk. This means that if the item(s) is/are lost or damaged after you have accepted it, you are responsible for that loss or damage and you will therefore have no right to a refund of your money from us.
15. How do you contact Foot Locker?
We aim to deliver excellent service, both online and offline. Integrity, excellence, service, teamwork and community form part of our core values. If your experience with us is not of the quality we aim for, please let us know. Tell your story and do not forget to mention which store or Customer Service agent you had your experience with.
You may contact our Customer Service team via the contact form on our website, sending an email, chatting with our chat bot or our live chat with a Customer Service agent. If you use our chat bot and live chat, you can request us, via the “Email transcript” button in the chat, to send the chat transcript to your email. If you end the chat by the “End chat” button, the chat transcript is sent to your email automatically. If you close the chat without using the “End chat” button, you will not receive the chat transcript.
Please consult our Contact Page for our contact details and links to our chat services here.
16. How does Foot Locker process your personal data?
Foot Locker considers the protection of your personal data very important. Please consult our Privacy Statement and our Cookie Statement for more information on how we process your personal data.
17. What are the rules concerning intellectual property rights?
All brand names, logos, product names, service and corporate names, texts, images, illustrations, designs on our website and communications contain intellectual property rights of Foot Locker or third parties. For example, the suppliers of the item(s), photographers, and copywriters. You are not allowed to use or reproduce any expression governed by intellectual property rights as this may constitute an infringement of the holder’s rights.
The rights in the website design, texts, documents, movies, music and/or other services and the selection and arrangement thereof, and all software compilations, underlying source codes, software and all other material on this website are owned by or licensed to Foot Locker and/or its suppliers and subcontractors.
You are only allowed to electronically copy and to print in hard copy portions of the website to the extent this is necessary for the purpose of placing an order with us, or for using the website as a shopping resource. You are not allowed to make any other use of the information and materials on this website, including reproduction for purposes other than the one mentioned above, modification, distribution, or republication. Should you wish to use materials or information from this Website, you need our prior written approval to do so.
To the maximum extent permitted under applicable law, you hereby indemnify and hold us harmless from and against all actions, claims and liabilities, suffered, incurred, or sustained by us as a result of your use and/or exploitation of the expressions infringing the (intellectual property) rights of any third party or otherwise being unlawful towards a third party.
18. How far does Foot Locker’s liability go?
For our item(s):
In the unlikely case that we do not fulfil our obligations with you correctly, we are responsible solely for the direct damage resulting from it up to the maximum amount that you paid for the item(s) concerned. We are not liable for any indirect damages you may suffer. This is without prejudice to any rights applicable to you under mandatory laws that cannot be deviated from. Foot Locker does not exclude or limit, or intend to exclude or limit any liability that cannot be excluded or limited under the applicable laws.
Foot Locker is responsible for the damage resulting from the inadequate performance in the case of:
a. Death or physical injury;
b. Intent or willful recklessness of Foot Locker itself and/or its management; and
c. Any other damage for which the liability cannot be statutorily excluded or limited.
It may always happen that we are unable to meet our obligations because something happens beyond our control. We call this “force majeure”. The term force majeure includes, but is not limited to unforeseen events, wars, fires, explosions, accidents, floods, (IT) sabotage, (labour) strikes, lockouts, compliance with laws, rules, regulations or resolutions, or total failure of machinery, apparatus or processes or any other cause whether or not stated above which make our performance of the Purchase Agreement reasonably impossible or unreasonably onerous for Foot Locker.
In case of a force majeure, we are entitled to suspend performance or terminate the Purchase Agreement.
Foot Locker is not liable for any (delay) costs, losses, expenses, damages in any way incurred by you due to an event of force majeure, unless Foot Locker has culpably caused the relevant event of force majeure.
For the use of our website:
Our website may provide links to external Internet sites. We are not responsible for your use or the content of websites that may be visited through links on our website. The use of links and visiting other websites occur entirely at your own risk. Other websites may contain links or frames to our website. We are not liable for any damage resulting from such a link or frame.
Although we take reasonable precautionary measures to keep our website free from viruses, we do not accept any liability for damage resulting from a virus on or passed on through our website.
19. Which laws and jurisdiction are/is applicable to your Purchase Agreement?
These Rules of the Game are applicable unless mandatory statutory provisions oppose this. If any part of these Rules of the Game must be considered not valid for any reason whatsoever, this does not affect the validity of the remaining part of the Rules of the Game and this remaining part is considered to remain in full force and effect.
The Purchase Agreement, containing these Rules of the Game, entered into between Foot Locker and you and the use of the website shall be governed by the laws of the Netherlands, without prejudice to any rights you have under applicable mandatory laws.
Any disputes arising out of or relating to the Purchase Agreement, these Rules of the Game, and/or the use of the website shall be brought exclusively before the competent court located in Amsterdam, unless within one month from being informed by Foot Locker you choose for dispute resolution by the court that would be competent in accordance with the applicable law.
The foregoing does not affect your statutory rights.
20. What other rules apply?
We reserve the right to change these Rules of the Game at any time without prior notification, whereby the new amended Rules of the Game take effect at the time of placement on the website. You are advised to regularly check whether they have changed. Existing Purchase Agreements will not be affected by such changes.
These Rules of the Game and conditions were last modified in February 2023.
ANNEX I
List of Foot Locker entities
COUNTRY |
ENTITY |
REGISTERED ADDRESS
|
COMM. REGISTER NO. |
VAT NUMBERS |
THE NETHERLANDS |
Foot Locker Netherlands B.V. |
Ir. D.S. Tuijnmanweg 3-5, 4131 PN, VIANEN, THE NETHERLANDS |
23063181 |
NL800536253B01 |
BELGIUM |
Foot Locker Belgium BVBA |
Avenue Louise 331-333, 1050, BRUSSEL, BELGIUM |
RRP/RPM 0442.407.102 |
BE0442.407.102 |
LUXEMBOURG |
Foot Locker Belgium BVBA - SPRL Succursale de Luxembourg |
18, Rue de L'Alzette, 4010, ESCH-SUR-ALZETTE, GD-LUXEMBOURG |
B 39434 |
LU27976639 |
GERMANY |
Foot Locker Germany GmbH & Co. KG |
Tiroler Straße 26, 45659, RECKLINGHAUSEN, GERMANY |
HRA 4942 |
DE814084510 |
UNITED KINGDOM |
Freedom Sportsline Ltd. |
1st Floor, 42-48 Great Portland Street, W1W 7NB, LONDON, UNITED KINGDOM |
1779106 |
GB545256538 |
IRELAND |
Foot Locker Retail Ireland Ltd. |
49 Lower O'Connell Street, D01 CK02, DUBLIN, IRELAND |
391370 |
IE6411370E |
FRANCE |
Foot Locker France SAS |
124, rue de Verdun, 2ème étage, 92800, PUTEAUX, FRANCE |
382 401 867 |
FR96382401867 |
ITALY |
Foot Locker Italy Srl |
Via Ceresio 7, 20154, MILANO, ITALY |
10322270157 |
IT10322270157 |
SPAIN |
Foot Locker Spain SLU |
Balmes, 195, 8°, 1a, 08006, BARCELONA, SPAIN |
B-101890 |
ESB80030315 |
PORTUGAL |
Foot Locker - Artigos Desportivos e de Tempos Livres, Lda |
Edifício Atrium Saldanha |
12861 |
PT506319431 |
AUSTRIA |
Foot Locker Austria GmbH |
Freyung 4/13-14, 1010, VIENNA, AUSTRIA |
FN 165131 s |
ATU43738602 |
DENMARK |
Foot Locker Denmark 2009 B.V., filial af Foot Locker Denmark B.V. Holland |
Nybrogade 12, 1203 Copenhagen K, DENMARK |
33268300 |
DK33268300 |
SWEDEN |
Foot Locker Scandinavia B.V., The Netherlands, filial Sweden |
Box 1711, 111 87, STOCKHOLM, SWEDEN |
516404-1492 |
SE516404149201 |
NORWAY |
Foot Locker Norway B.V. Norwegian branch |
Haakon VII's gate 10, 0161, OSLO, NORWAY |
918 076 581 |
|
POLAND |
Foot Locker Poland Spólka z ograniczoną odpowiedzialnością |
ul. Zlota 59, 00-120, WARSAW, POLAND |
0000392259 |
PL5252513747 |
CZECH REPUBLIC |
Foot Locker Czech Republic s.r.o. |
Nové Mĕsto, V Celnici 1031/4, 110 00, PRAGUE 1, CZECH REPUBLIC |
271 26 706 |
CZ27126706 |
HUNGARY |
Foot Locker Hungary Kft |
Váci utca 11/b, 1052, BUDAPEST, HUNGARY |
01-09-718211 |
HU13089719 |
GREECE |
Foot Locker Greece Athletic Goods Ltd. |
75 Patision, 10434, ATHENS, GREECE |
Original Articles of Association registered at the Athens Court of First Instance under General Number 7725, specific number 2131 of the year 2005. |
EL999279062 |
ANNEX II
Model form for cancellation
ase fill in the form below completely and send it subsequently as an attachment to your communication via our
Please fill in the form below completely and send it subsequently as an attachment to your communication via our Contact Page, or as a letter to Footlocker Europe B.V.
Stationsplein 32, 3511 ED Utrecht/The Netherlands.
To:
Footlocker Europe B.V
Stationsplein 32, 3511 ED Utrecht/The Netherlands.
I/We (*) hereby announce that I/we (*) want to cancel our agreement concerning the purchase of the following item(s) (*):
Description:
_____________________________________________________________
Article number:
_________________________________________________________________
Ordered on (date) / Received on (date) (*):
_________________________________________________________________
Please fill in your name and address below:
First name and family name: _______________________________________________
Street and house number: _______________________________________________
Postal code and place: ___________________________________________________
Date: ________________________
Signature: ______________________________
(only if this form is sent by letter through the post)
(*): Delete if not applicable.